onsdag

kom hem vid fem igår, en skruv fattigare. ganska jobbig dag var det, vaknade upp efter operationen med världens värk, hade inte fått någon bedöving. stört trött var jag också så sov vidare, och sedan sov jag av och till hela dagen. överlycklig när jag fick pannkakor till lunch. åt typ två tuggor och började kallsvettas, blev yr och spydde upp maten. as fräsch. men sen fick jag i mig två rån några timmar senare så då fick jag åka hem. la mig och sov några timmar, kollade på ph och sedan sov jag till 11 idag. är fortfarande stört trött och har as ont.

har varit på stan några timmar idag med mamma, åt lunch och köpte presenter till min syster. 
nu ska jag vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0