onsdag

jag och pappa orkade inte gå av båten igår så vi turade bara :) har vart i danmark så många gånger så det räckte för mig att jag fick min röde pölse och toblerone på båten! kristine och johan gick däremot av och tog tåget till köpenhamn. jag och fari åkte hem istället och klippte gräs och åkte rundor här runtomkring. sen åkte jag till lund och träffade linus, jätte roligt att träffa honom igen :) vi kollade på eclipse och jag tycker den var den var mycket mycket bättre än dom andra två filmerna, sen gick vi och åt gott och åkte hem till honom ett tag. sen fick jag åka och hämta kristine och johan i malmö där dom träffat sina kompisar. så sen tog det sin lilla tid att ta sig hem haha. jätte bra kväll ialla fall :)

ska snart åka ner till farmor ett tag och senare ska vi till stensnäs, till min faster och farbror, dit även lite andra släktningar kommer så det blir mysigt :) senare ikväll kanske vi tar en sväng till skäralid med.
vill inte hem imorgon..

Innan vi skulle på namngivningen


jonna och jag på moppen


på båten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0