onsdag, IMORGON

imorgon, kl 8, packar vi in oss i bilen, jag, anna, matilda, linnea, sara och hanna och även rebecca och jennie liftar med oss i bilen ner till falsterbo där vi ska kolla på snela hestar och festa som aldrig förr. alla är helt sjukt taggade och allting är i sin ordning nu, igår ordnade jag så vi får låna annas lägenhet i malmö att duscha i (tack tack tack) och förra året träffade vi tre holländare där som är här även iår och idag fixade dom en plats åt oss på campingen precis brevid dom. awesome!
förmodligen kommer min kusin ner och joinar oss någon dag också :)

nu ska jag packa och kolla på fotbollen!

vi ska göra den här resan till ännu sjukare än förra, vi hörs när jag kommer hem. om jag kommer hem.
PUSSS'





den sista bilden bjuder jag på, bara för att såren på handen påminde mig om att jag faktsikt ramlade med en cykel där nere. har aldrig förut varit så sönderslagen och haft så många blåmärken som jag hade efter den resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0