tisdag

falsterbo var bäst, precis som tidigare år. det är underbart att vara där nere, det händer saker hela tiden och jag har träffat så fina människor! vi bodde precis vid holländarna så det var jätte kul, tycker om dom så mycket :D på dagarna badade vi eller var inne på området och shoppade och kollade på tävlingar. på kvällarna festade vi och i år var vi in i tälten också och dansade och det var sjukt kul där inne! fyfan, var ledsen över att behöva åka hem igen. nästa år åker vi hela veckan!!

har inga bilder än, väntar på att anna och rebecka ska lägga upp dom på facebook.

igår kom allting ikapp mig, låg däckad i sängen hela dagen. idag har jag badat i bjk och ikväll blir det bad igen :)


här är dock en bild, Chris tog typ 100 st när jag satt och åt första kvällen. fin va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0