torsdag

igår blev det en heldag i stockholm tillsammans med mamma och syster. först hem till henne så jag fick se hur hon bodde och sedan shopping och mat på stan. och eftersom jag är världens bästa syster (och tätare än vad hon är just nu) så betalade jag ett par shorts till henne! till mig själv köpte jag en kavaj, en skorta och en almenacka. mycket bra att ha grej, men trots att jag skriver upp allt jag ska göra glömmer jag hälften..

idag jobbade jag och det var bajstråkigt ;) sen åkte jag o red med mina tratt kompisar och kammade deras hår. och nyss klippte jag av 1 dm av mitt eget hår! nu ska jag anna och linnea åka och köpa godis och våldgästa lite pojkar.

PUSS'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0