fredag

började dagen med att bara mysa och pussa alla mina pojkar hejdå eftersom dom ska åka bort över helgen. dock passar jag mig alltid för pussarna jag får tillbaka, det västa jag vet är när en hund slickar en i ansiktet. man har ju ingen aning om vart dom varit innan? idag tex sprang min ena hund runt med ett fisk huvud i munnen som han hittat nere vid vattnet. men gillar man fiskpussar så ;)

nog om det, åkte till uppsala och införskaffade mig ett till rosa glas<3<3<3. åkte till stalllet och hjälpte till inför tävlingarna som är i helgen, red och hade montermöte. vår monter kommer bli awesome! dessutom har jag och rebecca fina planer på att måla i sommar och eftersom vi fick tillstånd till det kommer det snart smälla :D höhö.  fick stryka mig från tävlingen imorgon så då blir det bara 3 starter på söndag istället. så imorgon ska jag vara där och hjälpa till hela dagen bara.

nu ska jag klä på mig, åka till gränby och sen mysa med vänner hos sofie!
PUSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0