lördag

midsommar började tidigt igår morse då vi gick upp och förberedde massa. vid ett när alla hade kommit blev det lunch ute i solen följt av femkamp med roliga lekar, vi spelade även fotboll och dansade runt midsommarstången. grillade till middag och fortsatte med lite lekar och mys hela kvällen. jätte trevlig och bra dag och sköna människor :) men sedan ledsnade jag när jag fick ett glas i huvudet, bord kastades på andra människor, utemöbler brakade och en kille blev inkastad i en glas dörr som låtsnade och gick i tusen bitar. 

idag vaknade vi upp till ett helvete och började städa. sedan har vi legat ute på sammis gräsmatta hela dagen och ätit lite för mycket onyttigheter. har varit sjukt sliten och trött.
ska sno bilder från gårdagen av sanne sen när hon lägger upp dem!

nu ska jag fixa mig och åka till björkis med linnea, får se vad det har att bjuda på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0