lördag

mmm upptagen brud.
har börjat jobba lite, sen gör jag ju andra saker med men orka dra hela veckan. igår var det inflyttnings fest hos höök och törnlund med fint folk. mycket trevlig kväll! 

har precis varit och solat med min syster som är här över helgen och nu lagar hon makaroner åt oss. ikväll ska ska jag och tjejerna hem till sanne och grilla&dricka, sedan blir det nog en utgång. jag får se hur jag känner mig senare, är sjuk och ska jobba i stallet imorgon. jag har frågat runt 10 andra personer om någon kan jobba istället för mig. hur många ställde upp? NOLL. sköna människor ;) men jobbar tillsammans med hanna så då blir det kul ialla fall!

ska återgå till mitt så fullspäckade liv höhööhöhöh.
PUUUSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0