måndag

jävla fin helg tycker jag. större delen spenderades i stallet och om inte det, med fina vänner. är rätt nöjd med tävlingen igår, fick fel i alla klasser dock, hon lyfte inte på benen ordentligt och det var synd för annars kändes hon jätte bra så det var ialla fall kul :) och eftersom våra resultat inte vart nå vidare kan jag ju istället skryta med att min fina bebis hund, odin, som var på sin tredje tävling någonsin igår kom femma av nästan 200 hundar, där dom flesta ligger på elitnivå. jag är så stolt ju! ehehehe.

det här är en jobbig vecka, har jobbat idag och har 3 dagar kvar. känns tungt. men sen är det midsommar och det kommer bli väldans bra!

PUSSS'


bilder från tävlingen i frösåker, lite lagom blöta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0