lördag

igår minns jag inte rikigt vad jag gjorde hela tiden. när anna slutade skolan åkte hon och jag ner på stan, fick shoppat lite och sedan åkte vi till stallet. lämnade anna hemma och skulle åka och äta med sofie, vi misslyckades på alla sätt och vis och det slutade med middag hemma hos anna. sedan spenderade vi hela kvällen där.

idag har jag jobbat i stallet, var as less på hästbajs, men tiden gick som vanligt väldigt fort. när jag duschat åkte jag till pappa också och nu ska jag börja fixa mig till kvällen. ikväll blir det först middag hos linnea med fina flickor och sedan fest förhoppningsvis. om man bortser från min utgång i helsingborg har jag inte druckit på 9 veckor! woop woop. kan vara rekord.

pusspussssss'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0