skolan

läste nyss om några som skulle göra reklam i skolan, vet inte varför men jag kom och tänka på när vi skulle vara nyhetsreportrar på svenskan och filma in det. det var jag, sanne, matilda och eve tror jag. helt sjukt kul ialla fall, ingen kunde vara seriös. har så många fina minnen från den klassen, jag älskade den! jag kom från högstadiet med den sämsta inställningen till skolan man kunde ha, jag hade alltid varit väldigt emot skolan och jag vet inte vart denna inställningen kom ifrån för det kan inte ha berott på klasserna eller skolorna jag gick på, för dem gillade jag. jag ville från början inte börja gymnasiet, utan jag ville ta ett sabbatsår först men då skulle jag aldrig tagit mig tillbaka så det var lika bra att börja på en gång. och det var tur att jag gjorde det, fan vad jag älskade att gå i skolan i gymnasiet. jag tyckte det var kul att gå i skolan och när vi hade lov saknade jag den, och jag saknar den nu. och nu ser jag väldigt possitivt på att läsa vidare så småningom!






Kommentarer
Postat av: Sanne

Det var lätt bästa tiden!

2010-04-03 @ 18:46:16
URL: http://sannesweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0