söndag, vi skrattade istället för att gråta

efter tre timmars sömn åkte jag till stallet imorse för att jobba, och det blev bara jag och hanna för den andra som skulle jobbat med oss kom inte....... alltså mycket mycket mer jobb till oss, TAAAACK.

jag, hanna & ca 50 hästar
får 3 av 5 toasters. jag kan inte förklara hur mycket mer jobb det blir om man bara är två eller hur lång tid allting tar, men hanna som skulle slutat tidigare än mig fick jobba över nästan 3 timmar för att vi skulle bli klara. jag är sjukt tacksam över mina få sovtimmar och som tur var hade hanna sovit lika lite, så vi kunde vara övertrötta tillsammans för hade vi inte varit det hade vi brytit ihop efter bara en timme. jag skojar nog inte om jag säger att vi skrattat hela dagen, allting var roligt. fast våran irritation kom självklart fram den med men blev aldrig långvarig. jag högg mig själv i benet med en grep också, ett mindre försök till självmord med mindre lyckat resultat.

nu ska jag äta godis och titta på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0