fredag

har 10 feta myggbett på armarna från igår, myggorna har gett mig aids eller något.

idag är jag aas trött. skulle ha pluggat hela dagen idag, men jag råkade somna om efter våffelfrukost och sedan var det dags för lunch så jag och pappa åkte och åt och var runt på lite olika ställen. sen när jag kom hem från stallet räknade jag faktskt lite matte, tredje dagen i rad så nu får man kalla min pluggis! har precis duschat och ska göra mig iordning nu för om en timme ungefär kommer sanne och hämtar mig. ikväll ska vi fira tess som fyller år på söndag, det blir fina flickor, middag, förfest och utgång. men jag ska inte med ut och på förfesten shottar jag cola!

hörs imorgon.
PUSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0