fredag

började dagen med shopping, mmmycket bra val. ska snart åka och hämta upp becca för vi har hoppträning vid kl 5, sedan kl 7 ska vi vara hos matilda som ska firas ikväll och det kan bli tight med tid (kommer bli baaajs tight). har ialla fall fixat lite nu under dagen så det ska underlätta när jag kommer hem igen och ska göra mig iordning. sen kommer becca och hämtar mig så åker vi till matilda så jag är ialla fall inte ensam om att komma sent höhöhö. kvällen kommer bjuda på middag, krök och utgång på stadsteatern där två klasser från celsius har skiva. kommer bli en fin kväll och ska bli jätte roligt att gå ut tillsammans med bästa tjejerna från stallet :)

tanken var den att jag skulle haft stalltjänst imorgonbitti (=gå upp kl 6), men jag slapp! dansar seger dansen wooha.

PUSSS, VÄLDIGT MYCKET PUSS' 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0