lördag

tror alla blev nöjda med kvällen igår,  jag hade jätte kul ialla fall :) ska se till att få dom fina bilderna som togs!

idag åkte jag till stallet vid tolv, och förutom när vi var iväg på några ärenden har jag varit där hela tiden fram tills nyss. hade bland annat "montermöte",  som jag sagt förut så går jag en kurs med tre andra och vi ska tillsammans med två instruktörer fixa en monter och annat inför en stor dag inom ridsporten som ska vara i augusti. det ska faktiskt bli riktigt roligt! har ju börjat en del förut men nu ska det byggas och fixas ;) resten av tiden har jag fixat massa tills imogron, täving i frösåker då.

nu ska jag och matilda till gränby och kolla lite :)
PUSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0