måndag

igår var jag i frösåker och tävlade, det var finalen av div 3. första klassen gick jätte bra, fick ett pet men det gjorde inget :) sen i lagklassen gick inte så bra, 8 fel och vi hoppade inte så bra, men då får jag skylla på att det öste ner regn och underlaget släppte. vet inte riktigt vart laget kom den här omgången, men typ 7a, gick inte så bra för dom andra heller. men totalt kom vi ialla fall 5a av 15 lag :)

var hemma vid 7 igen så fick skynda mig endel och sen kom lite tjejer hit så vi förfestade här och åkte sedan ner till kalas där sammi, tess och lina hade skiva. väldigt lite folk ute men hade rätt kul endå ;) besviken på att dom inte la upp bilden på mig, linn och sofie, den skulle varit så bra..

nej ska ta och cykla till stallet nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0