lördag

Kvällen igår blev jätte bra! Middag och förkrök här med nio fina vänner, fick jätte fina presenter av dom! Är super glad över allt :) Sedan blev det utgång på bj och där hade jag också jätte roligt! Sen blev det subway och taxi hem. Drog två vurpor också, i trappan hemma och på ett trappsteg på bj. Landade självklart på samma del av rumpan båda gångerna. Jag skojar inte när jag säger att blåmärket är svart..

Tack för att ni gjorde mitt födelsedagsfirande så bra och tack för att ni finns där när livet inte är det enklaste.


Jag och Lennart (fick en fin ponyhest igår) har varit i stallet några timmar idag, ikväll ska vi mysa hos Linnea. Imorgon är det KM. Sista tävlingen för året, hoppas att det går bra :) Nu ska jag och mamma göra pizza!




Gangster-Lennart i stallet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0