måndag

I lördags kväll när klockan slog tolv tog mina år som tonåring slut. Dansade och tog några klunkar öl så att jag skulle börja mitt liv som 20 åring bra, gillar dock inte öl. Linnea sjöng alla gratulationssånger hon kom på till mig!

Jag hade en jätte fin födelsedag igår iallafall :) Började dagen med tävling i stallet, när jag står mitt på banan, ganska ensam och ovetande, hör jag hur Linnea och Sara börjar gratulera mig i högtalarna och sjunga Ja må hon leva! Mycket fint gjort. Tävlingen är jag jätte nöjd med, hon var jätte fin och hoppade jätte bra, så det var väldigt surt att peta ett hinder.

Åkte till allians en stund på eftermiddagen och sen på kvällen hade vi gäster här. Fick massa fina presenter!

Idag fick jag betala när jag var på läkarbesök.. Senare idag ska jag inviga systemet, shoppa upp födelsedagspengarna och som vanligt åka till stallet.


en bild från igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0