fredag

sitter i soffan, hundarna ligger här med mig. halva odin i mitt knä där även datorn står så det är inte det lättaste att skriva. synd att det inte finns någon kamera på den här datorn, då hade ni kunnat få se hur det ser ut ;) körde pappa till flygplatsen runt 7 imorse. han ska till USA i två veckor, min syster åkte dit i söndags och ska vara där fram till jul. hoppas dom får det bra :)  nu är det jag som ska ha hand om vilddjuren för det mästa, får se hur länge jag orkar ;) 

tänkte åka till euro stop om en stund och sen träna hundarna lite innan jag åker till uppsala och påvägen droppar av dom på hundhotellet eheheh, dom får vara där över helgen för jag har inte riktigt tid till dom haha.  sen ikväll är det utgång som gäller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0