måndag

helgen har varit fin, i fredags blev det förfest här och sedan saluhallen, inte alltför roligt. har fina vänner ialla fall!
lördagen började på stan med mamma och hennes kompis. sen bestämde sig mamma för en ny säng, så vi åkte och kollade på det. jag började dreggla och det höll på att sluta illa, det är aldrig bra att impulsköpa en säng. på kvällen kollade jag och sofie på innebandy och sen mös vi i hennes säng.
igår jobbade jag på dagen och sen kom sara hit och visade mary kay produkter för mig, mamma, sofie och hennes mamma. tyckte det var jätte kul :) sen åkte jag till stockholm.

på vägen hem idag åkte jag och hämtade hundarna. det högg i hjärtat att lämna dom i fredags, jag var inte förberedd på hur det skulle kännas. det hugger när jag tänker på att jag faktiskt lämnade bort dom helt ensama från oss över helgen. aldrig sett dom så glada som dom vart idag, dom skrek rakt ut.

nu ska jag och mina pojkar åka till stallet, gå lång promenad, rida ut, sen åka och hämta en släpkärra hos min morbror i rasbo.

PUSS'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0