söndag

igår tog jag, anna, linnea och hanna tåget till upplandsväsby vid 7, blev hämtade av carl och åkte till honom för förkrök med han, hans vänner och benny. utgång på riddar jacob och sedan hem till honom igen och sov. fin kväll, det tråkiga med att va ute i en annan stad är ju att man inte träffar några man känner.

idag tog vi oss hem med tre tåg, helt själva klarade vi det. åkte hem och snyggade till oss sedan åkte jag anna och linnea till gränby och åt bk med matilda, hade lovat mig själv att aldrig mer äta där men nöden har ingen lag. sedan har vi stått där och representerat vår klubb, ritat med barn och sprungit i rulltrappor.

sammanställning av helgen: en hund och en liten pojke kissade på sig.

ikväll blir det ensam mamma med carl och vänner och imorgon ska jag vara i stallet heeeeeela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0