torsdag

igår landade vi i sverige igen. vad ska man säga? att vi har haft en underbar tid, att allting var hur bra som hellst. hotellet var superfint, dock var inte vädret det bästa, regn en dag och molnigt de andra. men eftersom kvällarna var överdrivet bra så spelade det ingen roll, dessutom billde jag brun endå. vi träffade jätte mycket trevligt folk att umgås med också :)  kanske får för mig att berätta lite mer detaljerat en annan dag, har inte riktigt tiden nu.

efter inte alltför mycket sömn där borta var det rätt segt att börja jobba halv sju idag. efter att jag slutat var jag hem och åt lunch och sedan ut till stallet igen. nu ska jag och mamma åka och äta och sedan ska jag ut och rida igen. mycket fram och tillbaka.

förbered er på en bildbomb! bilderna finns även på facebook :)



Kommentarer
Postat av: ssssss

kan vi inte åka tillbaka?

2010-10-11 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0