fredag

dagen igår började bra och träningen gick jätte bra! vägen hem gick inte alls lika bra, skulle hämta upp mamma och annas mamma då min första krock som bilförare inträffade. ingen dödsolycka förutom lyktstolpen jag träffade som nog inte lever så mycket mer.  jag har ont i nacken och bilen går inte att styra ordentligt. sad story.

idag åkte jag och sofie och handlade frallor och sen åt vi frukost på hennes mammas jobb. sen har jag mamma och min morbror vart och kollat bilen som står och chillar på en parkering. fortsättning följer... nu ska jag ta en varm dusch och sedan se vad kvällen har att erbjuda. planerna var en utgång men jag känner mig inte riktigt i topp för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0