onsdag

i måndagsnatt skedade jag med sofie och sammi :*

i tisdags morse åkte vi ut till ekolsund. stannade på maxi och handlade mat för ett (tre) dygn. åt godis och spelade sällskapsspel, åkte och köpte mer godis, gick på promenad med självutlösaren, lagade tacos och hinkade fram alkohol, livshistorier och mer spel, gick på spökrunda och somnade tillsammans på golvet.

idag åkte johanna, tess och emma hem vid lunch, jag sammi och sofie fortsatte att äta och åkte till barkarby. planerade att göra av med några tusen men hittade bara strumpor att köpa... kom hem igen vid fyra och eftersom jag inte ätit så mycket det senaste dygnet fick jag mat från donken. sen var vi hem till mammas kompis några timmar.

tack fina ni för den här trippen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0