tisdag

har bara tagit det lugn idag, åkte till gränby med mamma och åt lunch och handlade lite. nu ska jag åka ut till stallet och sen när jag kommer hem igen måste jag börja packa! iihihih sjukt taggad nu när det är så nära. det enda dåliga med resan är att jag går miste om ett jobb jag sökte på arlanda eftersom utblidningen skulle vara imorgon och gick tyvär inte att fixa så jag fick den någon annan dag. ett jobb jag var intresserad av för redan tre år sedan. men, jag orkar inte vara bitter för det.

hörs sen!


imorgon kommer mina pojkar och vinkar av mig :*


Jag är så stolt över
er.
mars 09. "Arlandas yngste medarbetare har börjat bekanta sig med flygplatsen. Han heter Odin, är född i december 2008 och ska så småningom arbeta med viltkontroll. Tanken är att han ska efterträda sin morbror Olle."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0