måndag

Har haft en underbar helg! I fredags var jag hos Carl, hade lovat att följa med på bilträff så det fick jag ju hålla, sen åkte vi hem och åt godis :) På lördagen åkte vi till hans jobb och fixade min bil invändigt och utvändigt. Sen blev det stallet några timmar och sen mys hos mig på kvällen. Igår var jag i Heby på tävling, gick super bra :) Fick ett pet i första klassen och i lagklassen var jag nolla! Laget kom trea :)

Här kommer film, från lagklassen, och bilder från igår. Blev ingen film från första klassen för då hade vi råkat lägga kameran i pappas händer..

Om några timmar blir det fika på stan med tjejerna!




Laget: Jag, Anna, Rebecca och Ulrika.


Kommentarer
Postat av: linda

fin runda ingrid! :)

2011-04-19 @ 12:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0