söndag

Att ta sig in till stan i Stockholm i fredags var inte det lättaste. Ingen av oss kom dit på det sätt vi först hade tänkt, men fram kom vi! Blev en mysig middag på en mongolisk restaurang. Efter det åkte jag och Carl hem till honom.

Igår tog jag och Kristine tåget till Uppsala tillsammans, bakade en morotskaka och lagade mat åt oss och mamma. Senare på kvällen kilade jag över till Judith där Sanne, Eve och Matilda också var. Fina klasstjejor! Fan vad jag saknar skolan, vi hade så kul tillsammans den tiden.

Nu ska jag äta kakan som jag aldrig hann igår och sen ut till stallet på årsmöte. Åker såklart endast dit för att få äta smörgåstårta MUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0