Mitt 2010

Hur har året 2010 varit för dig?: Mycket bra
Bättre än förra året?: Det här året var enklare
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010?: Falsterbo, 19 juli, Gran Canaria
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja det gjorde jag
Höll du några av dina nyårslöften?: Jag hade inga, eftersom jag vet att jag inte håller dom
Vilka länder besökte du?: danmark och spanien
Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas?: Juni, Juli och Augusti. Men mest Juli
Största misstaget?:
Att jag jobbade på sjukhuset, hade ångest hela sommaren
Har du varit sjuk eller skadat dig?: Har ju vart skadad hela året
Vad spenderade du mest pengar på?: mat..
Gjorde någonting dig riktigt glad?: Att jag träffade Carl
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Airplanes, Love the way you lie och Från och med du
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Mycket gladare
Vad önskar du att du gjort mer?: Uppskattat saker
Vad önskar du att du gjort mindre?: förstört så många mobiler
Blev du kär i år?: Jätte kär
Hur har din kärlek varit 2010?: Första halvåret ganska jobbig men värdefull, andra halvåret underbar
största musikaliska upptäckten?: Oskar Linnros
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Kameran
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Det jag strävat efter de senaste 5 åren, och ett jobb kanske?
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Normal
Vad fick dig att må bra?: Vännerna
De bästa nya människorna du träffade?: Fina killarna och Carl
Har du blivit tagen av polisen?: Nej det är så 2009 haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0