söndag

Trerätters, tal, frågesport, massa shots blev det hemma hos Anna innan vi alla tog bussen till stan, sedan tog alla utom jag och anna bussen till Årsta. Vi råkade hamnade på fel buss ehee men kom tillslut fram till årsta med taxi men festen sög och tolvslaget kan ha varit det sämsta jag varit med om. Mina förväntningar var väl inte för mycket begärt? Strax därefter åkte några av oss tillbaka till anna men då var det mest jag som var party ;)
Om man bortser från några dåliga stunder blev det en bra kväll, fick ju fira med många fina vänner.

Igår vaknade vi upp, städade och sen åkte vi hem. Jag och Carl låg i sängen heela dagen, åkte iväg för att köpa kebab och sen la vi oss i sängen igen. Mycket skönt och det var ju massa filmer på tv också! Idag har vi också bara segat. Håller på att kolla på Good luck Chuck så ska fortsätta med det nu.

Imorgon börjar verkligheten igen.
Några bilder från nyårsafton:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0