måndag

Helgen var bäst!
I fredags hade jag som sagt hoppträning på kvällen och den gick bra :) Sen åkte jag och Carl hem till honom och sov några timmar, gick upp vid fem och kvart i 6 satt vi i bilen. 5 timmar och två stopp senare var vi i Ullared :D Gick där inne i 3 timmar, fikade och hittade massa fina saker! Sen kollade vi lite i butikerna runt om också innan vi skulle åka hem. På vägen hem stannade vi på A6 (<3) ett tag och åt. Vi var hemma strax efter åtta igen, 100 mil senare.

Igår spenderades förmiddagen med att sälja Carls ena bil. Separationsångest, ohja. Sen var vi i Kistagallerian, Stinsen och i Barkarby för att leta ny iphone till C. Sen åkte vi till Uppsala och jag åt pizza på gränby tillsammans med de andra som ska rida i laget i vår, det var trevligt :) Kvällen spenderade vi här.


Älskling

Min frukost :D

lite av det jag köpte

 

A6!!

Kistagallerian


Kommentarer
Postat av: sofie

lägg upp bilder på vad du köpte dåååå :D

2011-03-17 @ 03:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0