tisdag

Detta var min fredag kväll:




På lördagen var jag i stallet på morgonen, fixade mig snabbt och åkte till pappa, åkte till arlanda och gick in på taxfreen och shoppade. Trevlig resa sa hon i kassan, I wish! Åkte till Carl och gick ut och åt med han och hans vänner.

Tog en sväng på taxibanan också:


På söndagen tog jag hästen och åkte över vägen, tävlning på Jälla. Trots min usla insats i första klassen fick jag rida lagklassen också, men det var inte till så mycket hjälp. På tok för många pet på en dag. Får se om jag visar filmerna.. Åkte till Carl sen och han drog med mig på bio!



Måndag morgon åkte jag förbi pappa på vägen hem, åt frukost och chillade med mina pojkar.




Idag köpte jag kalsonger till Carl, visade sig sedan att jag bara betalt 12 kr för dom! höhö värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0