Torsdag

Jag gör samma sak dag ut och dag in. Men jag trivs ju som bäst när jag luktar hästbajs så jag ska väl inte klaga. Fick jobba idag med, slutade vid tolv så då åkte jag hem för att kolla på big brother, kalla mig nörd men när jag inte hängde med i snacket var jag tvungen och åka hem och kolla på vad jag missat! Åkte tillbaka för att rida, kom hem och nu har jag vilat ett tag och ska strax åka ut och rida igen. Gaah, borde slå upp ett tält där ute.

Imorgon är det fredag igen! Först jobb men sedan väntar en bra helg :)
Skulle ju åkt till London idag, men pga omständigheterna fick vi avboka. Men London står ju förhoppningsvis kvar!

i min allra finaste outfit


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÅKER GÄRNA TILL LONDON MED DIG!!!

2011-03-25 @ 01:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0