måndag

Och så var ännu en helg över.
I fredags jobbade jag och på kvällen hade jag hoppträning, den gick rätt bra emellanåt, tills jag gjorde en sjuk avramling. Vi rasade genom ett hinder och på väg av Lola gjorde jag en volt så istället för att landa på huvudet landade jag på fötterna och fick springa ikapp (baklänges) med Lola så jag, precis som hon skulle undvika att ramla. Dock fick min ena fot ta smällen, hade sjukt ont men kunde rida lite till efter ett tag. Värken håller på att gå över men har fortfarande lite ont i fotleden, upp i smalbenet och i knät ibland, och i nacken. Det var kul.
I lördags hade jag kurs hela dagen, mindre kul.
Igår var det final i div 3, på hemma plan. Framridningsklassen gick jätte bra! Därför kändes det ännu tråkigare när jag inte fick rida i laget den här omgången. För dagen kom laget fyra och totalt efter alla tre omgångar hamnade vi på en tredje plats :)

Film och bilder från dagen! Linda som tagit bliderna :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0